Nyttig info

Ønsker du soppkurs eller sopptur?

Tromsø Soppforening skreddersyr soppturer og soppkurs for bedrifter, organisasjoner og andre interesserte. Da foreningen har begrenset kapasitet, vær tidlig ute med å forhøre deg om vi har tid og anledning. Du kan kontakte Tromsø Soppforening:

Kari Riddervold 95962334

kari.riddervold@natournor.com

Bjørn-Leif Paulsen 414 16 799 bjorn-leif.paulsen@mattilsynet.no

Innmelding i Tromsø soppforening

Tromsø Soppforening er tilsluttet Norges sopp- og nytteveksforbund.

Medlemsskap koster kr 480,- og en del av kontingenten tilbakeføres vår lokalforening. For familiemedlemmer er medlemskontigenten 120 kroner. Som medlem får du også tilsendt medlemsbladet Sopp og nyttevekster fire ganger i året. Alle soppinteresserte er hjertelig velkommen i foreningen. Som medlem får du tilsendt informasjon på e-post om våre aktiviteter. Foreningen gir tilskudd til enkelte medlemsaktiviteter.

Inntekter fra Grasrotandelen

Tromsø Soppforening er grasrotmottaker. Det betyr at fem prosent av din spillerinnsats kan gå til Tromsø Soppforening. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres! Grasrotandelen gjelder for alle Norsk Tippings spill, bortsett fra Flax, Extra og Belago. For å delta i Grasrotandelen trenger du et Spillerkort fra Norsk Tipping.

Registrer ditt spillerkort, og få familie og venner til å gjøre det samme, så er du med på å styrke økonomien i Tromsø Soppforening. Org.nr. 997 583 795.