Nyttig info

Ønsker du soppkurs eller sopptur?

Tromsø Soppforening skreddersyr soppturer og soppkurs for bedrifter, organisasjoner og andre interesserte. Da foreningen har begrenset kapasitet, vær tidlig ute med å forhøre deg om vi har tid og anledning. Du kan kontakte Tromsø Soppforening:

Kari Riddervold 95962334

kari.riddervold@natournor.com

Bjørn-Leif Paulsen 414 16 799 bjorn-leif.paulsen@mattilsynet.no

Innmelding i Tromsø soppforening

Tromsø Soppforening er tilsluttet Norges sopp- og nytteveksforbund.

Medlemsskap koster kr 480,- og en del av kontingenten tilbakeføres vår lokalforening. For familiemedlemmer er medlemskontigenten 120 kroner. Ungdomsmedlemmer betaler 240 kroner. Som medlem får du også tilsendt medlemsbladet Sopp og nyttevekster fire ganger i året. Alle soppinteresserte er hjertelig velkommen i foreningen. Som medlem får du tilsendt informasjon på e-post om våre aktiviteter. De fleste aktiviteter er gratis. Kurs er billigere for medlemmer enn ikke-medlemmer. Foreningen gir tilskudd til enkelte medlemsaktiviteter.

Meld deg inn i Norges Sopp- og nyttevekstforbund

Inntekter fra Grasrotandelen

Tromsø Soppforening er grasrotmottaker. Det betyr at fem prosent av din spillerinnsats kan gå til Tromsø Soppforening. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres! Grasrotandelen gjelder for alle Norsk Tippings spill, bortsett fra Flax, Extra og Belago. For å delta i Grasrotandelen trenger du et Spillerkort fra Norsk Tipping.

Registrer ditt spillerkort, og få familie og venner til å gjøre det samme, så er du med på å styrke økonomien i Tromsø Soppforening. Org.nr. 997 583 795.