...Kunstsopp i Dronningparken ved Slottet, Oslo. ...Kunstsopp i Dronningparken ved Slottet, Oslo. Foto: naTournor
12 mar 2017

Sted:        Mattilsynets lokaler i Skippergt 16, Tromsø
Tid:          Onsdag 22. februar. Klokken 17:10-17:55
Til stede:  Jan Thomas Schwenke, Bjørn-Leif Paulsen, Ann Kristin Haukland, Teppo Rämä, Roger Westmark, Jorunn Albrigtsen, Geir Mathiassen

Saker:

Sak 0 - Godkjenning av innkalling og dagsorden

• Valg av møteleder
  • Valg av referent

Behandlet. Jan Thomas Schwenke ble valgt som møteleder. Teppo Rämä ble valgt som referent.

Sak 1 - Årsberetning, herunder evaluering av sesongen 2016
Årsberetningen ble gått igjennom og godkjent.

Sak 2 - Regnskap per 31.12.2016
Regnskapet ble gått gjennom og godkjent.

Sak 3 - Foreningens årsplan og budsjett for 2017-01-08
Foreningens årsplan og budsjett for 2017-18 ble gått gjennom og godkjent.

Sak 4 - Innkomne forslag
Eventuelle forslag til saker måtte være Tromsø soppforening i hende innen 13. januar. Det var ingen innkomne forslag.

Sak 5 - Valg av delegat(er) til forbundets årsmøte (23.4.)
Jan Thomas Schwenke foreslo at styret delegeres ansvar for valg av delegat(er) til forbundets årsmøte. Årsmøtet var enig om forslaget og det ble godkjent.

Sak 6 -Valg

• Valg av styre

Forslag fra valgkomiteen for styret 2017-18 var følgende: Jan Thomas Schwenke (styreleder), Bjørn-Leif Paulsen (nestleder/kasserer), Ann Kristin Haukland (medlem), Teppo Rämä (medlem), Kari Riddervold (medlem), Rolf Engstad (varamedlem) og Karin Abeler (varamedlem). Det var ikke andre forslag og dermed ble dette forslaget godkjent. Kari Riddervold kommer inn i styret og erstatter Roger Westmark, som var på valg. Varamedlem 2016-2017 Rolf Engstad og Yoshie Kasajima var på valg. Rolf Engstad fortsetter og Yoshie Kasajima går ut og blir erstattet av Karin Abeler. Roger Westmark og Yoshie Kasajima er takket for innsats i styret.

• Valg av valgkomite

Forslag for valgkomiteen: John Richard Hansen (på valg). Det var ikke andre forslag og dermed ble dette godkjent. Andre plassen i valgkomiteen holdes åpent inntil videre. Jorunn Albrigtsen, som var valgkomitemedlem 2016-17, var på valg og går av. Hun er takket for innsatsen.

Tromsø, 10. mars 2017

Teppo Rämä
Referent

Sist redigert mandag, 13 mars 2017 19:58

Geir Mathiassen 92296169

Nyhetsbrev Signup

Vær informert om de seneste nyheter fra Tromsø Soppforening.