Verve-kampanje ...Foto: naTournor
03 aug 2015

Soppsesongen er endelig i gang her nord. Etter en tørr og kald sommer, har regnet gjort godt. Medlemmene melder om god tilgang på kremler, og kantarellene og piggsoppene har begynt å poppe opp. Den første steinsoppen ble observert 1. august. I Sør-Norge er sesongen kommet veldig godt i gang og det meldes om store soppforekomster, særlig kantareller.

Vi ønsker nye medlemmer i Soppforeningen. Kampanjen i år er at alle nyinnmeldte får en liten soppbok i velkomstgave. Tilbudet gjelder fra 1.8 - 30.9.
Alle som verver nye medlemmer for den fine boka «Den lille boken om bær» av Anna-Elise Torkelsen og Hermod Karlsen. Lykke til med kampanjen!

Her finner dere skjema for innmelding.

Sist redigert tirsdag, 04 august 2015 18:05